Ziektewetloket is opgericht door bijzonder team: een jonge arts met ambitie, een ervaren verzekeringsarts en een ervaren ondernemer. Tezamen bouwen Maarten, Jan en Luitzen bij Ziektewetloket aan een team van de beste artsen voor de beste dienstverlening.

Bij Ziektewetloket staat niet alleen niet de klant centraal, maar in het bijzonder onze arts. Als er een goede aansluiting is tussen de arts en de klant, als er een gedeelde passie en visie is, dan komt de arts het beste tot zijn recht. U als klant kunt dan niet anders dan tevreden zijn.

Ons kantoor staat in Amsterdam. Onze artsen werken op verschillende locaties door het land heen op locatie van de klant of centraal op ons eigen kantoor. Daarnaast werken we met digitale consulten. Op de pagina ‘Onze mensen’ stellen onze artsen zich voor en vindt u naast het interessegebied per arts ook de locatie van waaruit zij werken.

Waarom Ziektewetloket?

  • Ruime beschikbaarheid van kwalitatief en communicatief goede artsen.
  • Met ons ontwikkelcentrum zijn we continu bezig met het ontwikkelen van ons vakgebied.
  • We maken optimaal gebruik van digitale technologie, wat voor u als klant veel voordelen oplevert. Denk aan het verminderen van reistijd en het begeleiden van medewerker die niet naar de werkvloer kunnen komen.
  • Korte lijnen en laagdrempelig contact met zowel onze artsen als onze directie.
Afspraak maken

“Het mooie van Ziektewetloket is voor mij dat je zowel bij opdrachtgevers als bij onze eigen organisatie onderdeel bent van een team. Er is altijd iemand die open staat voor afstemming, advies of overleg” –  Annemarie